Контрольна робота
Контрольні роботи
1. блок "Поезія . Т.Шевченко, П.Тичина, М.Рильський" тестування 04.05
2 блок "Проза" твір 13 .05
у творі використовуємо прозу авторів, що вивчили протягом навчального року, Є.Гуцала, Г.Тютюнника. М.Вінграновського,В. Королева-Старого, Г. Малик, І. Франка
у творі використовуємо прозу авторів, що вивчили протягом навчального року, Є.Гуцала, Г.Тютюнника. М.Вінграновського,В. Королева-Старого, Г. Малик, І. Франка
1. після роботи з чернеткою, оформлюємо згідно з вимог:
2. шрифт Times NewRoman текстового редактора Word
3. розмір 14 з інтервалом 1,5
абзац 10мм
Контрольна робота
з украінської літератури
учня (учениці) 5-А класу
КЗЗСО 1
м. Новомосоковська
Грицай Ірини
Одинадцяте травня
Твір
Мій улюблений літературний герой
або
Мій улюблений літературний герой
або
Одинадцяте травня
Твір
Твір, що допоміг
РЕКОМЕНДАЦІЇ
дотримуйтеся структури (абзаци) та вставних конструцій.
Твір, що допоміг
РЕКОМЕНДАЦІЇ
дотримуйтеся структури (абзаци) та вставних конструцій.
Структура
Правильним було у творі указати, за що полюбили героя твору, чим саме вам сподобався твір чи герой твору, що ви хотіли змінити у собі, чи запросили героя в гості, якщо б герой твору був справжньою людиною, чи товаришували, яким життєвим мудростям навчив вас твір чи вчинок героя тощо
1 абзац Вступ. 2-3 реченні
Література- скарбниця мудрості...
2 абзац. основна частина 5-7 речень
Літературний герой.... (указати назву тіору і автора) допоміг зрозуміти...
На прикладі героя (назва твору, автор) можна зрозуміти....
Герой допоміг у....
на прикладі ситуації з твору... я зрозумів, що...
3 абзац висновок 2-3- реченні
У повсякденному житті я хотів би мати такого друга, бо...
Життєві ситуації твору допомогли у....
Недаремно народ говорить:"...."
У повсякденному житті я хотів би мати такого друга, бо...
Життєві ситуації твору допомогли у....
Недаремно народ говорить:"...."
Комментарии
Отправить комментарий